Faceți căutări pe acest blog

Cat Valoreaza Blogul Meu?

Cat Valoreaza Blogul Meu: Euro, Dolari sau Lei? De  foarte mult timp vroiam sa aflu cat valoreaza blogul meu, insa mi-a fost teama ca am sa devin milionar si nu o sa am seif sa ii ascund!
Insa mi-am luat inima in dinti, dintii intr-un pahar cu apa calduta si dupa indelungi cautari, analize, nopti de truda, chinuri si suspine am gasit cateva site-uri interesante care m-au ajutat sa stabilesc valoarea blogului meu in cascaval, malai, parale, verzisori, fifirei, etc.

Speriat de faptul ca o sa imi fac rata la banca sa imi cumpar seif, nu va pot dezvalui cat valoreaza blogul meu pentru siguranta mea si a familiei mele.
:D Dar ce spun, pentru siguranta familiei mele, sunt orfan, asa ca nu ma cautati acasa!
Ma ascund zilnic aici: Chatul Fetelor, Chat si Muzica, Chat Barbie, Kiss Chat, Chat Barbie, Chat Barbie - Chat Online Barbie, Web Chat Romania, Dating Romania, Chat International, Chat Gratis, Chat Bucuresti - Chat Online Bucuresti, Chat Jocuri, Fete Online, Blogul Lui Ovidiu Stresu, Fete pe Net, Chat Romanesc - Chat Online, Chat Slatina Online, Chat Jocuri, Chat Romanesc - Chat Online Romania, Chetuieste - Chat Online Romanesc, Chatul Fetelor, Chat Online, Chat Romantic, Chat Romania Online, Chatul Fetelor, Chat Gratis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu