Faceți căutări pe acest blog

De ce iti doresti de la Vodafone un iPhone 5?

De ce iti doresti de la Vodafone un iPhone 5? Eu vreau un iPhone 5 de la Vodafone si am sa va dau 4 motive pentru care imi doresc iPhone 5!
Promovarea lansarii iPhone5 in Romania

  1. In primul rand iPhone 5 este cel mai bun iphone de cand exista iphone si vreau sa imi fac abonament la Vodafone sa mi-l cumpar.
  2. In al doilea rand imi voi cumpara acest smartphone fiindca iPhone 5 este cel mai subtire si cel mai usor iPhone de pana acum si ard de nerabdare sa il am!
  3. In al treilea rand iPhone 5 are o camera iSight de 8MP si pot face poze de o calitate remarcabila. De asemenea, pot inregistra video HD la 1080p. Asa ca aveti grije pe unde mergeti si ce faceti cu telefonul asta ma calific ca paparazzi!
  4. Iar al 4-lea motiv pentru care mi-as cumpara iPhone5 este Pretul! Potrivit buzunarului meu este
    abonamentul iPhone 39 la 39 EUR/luna ce include lunar 300 minute nationale si 300 SMS-uri nationale, 2000 minute in retea si 2000 SMS-uri in retea, 200 MMS-uri nationale si 1 GB trafic internet inclus.
Voi ce motive aveti sa va doriti un iPhone 5 de la Vodafone?

Un comentariu:

  1. Mie imi place noul iPhone5 pentru ca are un procesor mult mai performant, camera foto care se comportă mult mai bine la intuneric, camera frontală care e HD, designul si ca este iPhone.

    RăspundețiȘtergere